Rastlös

Mitt huvud vill inte tänka på Visuell Optikk. Jag gör allt annat, diskar, bakar kakor, muffins, lagar mat (måste iof äta), och när jag väl sätter mig ner och försöker plugga. Ja då fladdrar tankarna iväg på massa annat onödigt. Sprätter i hela kroppen. Tror de blir bra o träna sen. Få ut lite energi, sen sätte mig ner o försöka lära mig något. Ska försöka en timme till nu! Försöka återfå koncentrationen. Jag är mätt i magen iallafall. Åt lax med fetaostsås & potatis till middag. Nu är jag redo att bygga muskler. Åt även en muffins, Tssss. Gottans.
Men kakorna har jag inte smakat än, de får bli till fredagsmyset imorgon de.
Nej. Nu ta mig tusan ska jag läsa!!!!

Fin kakburk jag fick av min syster i födelsedagspresent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback