Onsdag

Önskar dagen kunde ta slut. Har haft en Kristin-Grin-Dag. Inte ofta jag har sånna här dagar.
Då jag är grinig och negativ. Men idag har jag fakitskt haft det.
Var dumma Optoteknikken som gjorde det hela. Fick slipa om mina glas 1223 ggr.
Innan de passade, och när de passade tappade jag skruven till glasögonen.
O sen gick det ännu mer fel. Nu hur det är möjligt. Men kom hem, åt mat.
Och då blev de lite bättre, hade noll,noll lust att sätta mig ner och plugga.
Och det var rörigare än rörigast i lägenheten så möblerade om, städade i alla hörn och
plockade fram lite julsaker. Och nu, med ett samtal från André är jag nästan påväg att
bli mitt vanliga positiva jag igen. Men ett träningspass på de, så kommer allt bli bra.
Men ska plugga innan dess.
Saknar andré....19 dagar kvar. De går frammåt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback