Myspys

Igår efter allt pluggande, så belönade jag mig själv med en pluggfri kväll. Skönt.
Vi var hos Lisbeth & bakade sjukt många pepparkakor. Hahaa. Vi började kl halv 6. Vid 9 tiden var alla pepparkakor färdiga. Ja de blev massa skratt & mys.
Sen när jag & Erle gick hem hade det kommit ett tunt lager snö på marken och det vräkte ner massa snö.
De var advents käsnla det. Nu är det ganska mycket snö på marken. IiIi.
Så nu måste vi gå till skolan. Ska dit o ta ett ryck med pluggandet. Blir grejer det.
Blir nog plugg hela dagen lång. Dags för slutspurten!!

Ha en bra dag.
Puss&Kram








Mysigt var det. Yesbox. Nu ska jag göra matpakke & sen traska ut i snön (Gaaah glad) och gå till skolan.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback