MmM

Jag har lördagsmysmorgon. Vaknade vid 10 tiden, tog på mig mina pyjamasbyxor o linne. Åt frukost och drack kaffe och läste arvika nyheter. Pluggade klart det jag började på igår. Nu känns det inte alls lika omöjligt.
Sminkade mig och gjorde mig iordning. Sen hade jag och andré mys stund. Ligga i sängen och prata och pussas i någon timme är inte alls fel. Ja men vi får fakiskt det när v inte ses så ofta! Då får man vara slapp o ligga i sängen och ha lördagsmysmorgon/förmiddag. Nu ska jag packa ihop. Gå ner på centret och handla en present till Frida som fick körkort häromdagen. Sen till Arvika och handla lite mat, och bak saker. Ska baka tårta när jag kommer hem. Kaanske något annat gott också. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kanske en springtur? Vore inte dummt alls. Träningen har hakat efter lite den här veckan, men de blir så i tentaperioder.
Överlever nog ändå. Imrogon ska farmor/farfar & mormor/morfar komma och äta födelsedags lunch hos oss.
Sen ska jag få med André till IKEA och fixa min hemliga julklapp som jag ska ge till nära och kära. Har tänkt på sen i september. Så de minsann genomtänkt. Har bara en julklapp kvar, till André. Gwassh svårt.
Nej nu ska jag gå och packa.
Jag är glad.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback