Mhmm.

Seriöst. Jag är inne i en otroligt speciell period nu. Hmmm.
Förra inlägget var jag positiv, satt  mig ner o började plugga & någonstans mellan 2 & 3e föreläsningen, blev jag psyko. Började stört grina (detta är dock inget speciellt ovanligt när det gäller mig & prov/tentor) Men det brukar vara dagen innan provet/tentan då jag sitter och bankar huvudet i bordet & skriker att jag inte kan något alls. Ja, det är nästan någon ritual jag har. Men nu, nu är det värre än någonsin. För mycket press? Mjaa. För mycke krav? mjaa. Och ändå försöker jag att inte tänka så. ÅÅå gud jag är en komplicerad människa.
Men jag pratade av mig med André, som sa åt mig att släcka alla ljus i lägenheten, krypa ner i sängen & äta en apelsin och se på One tree hill. Det gjorde jag. Och, nu mår jag bra igen.
Nu, ska jag inte träna. Utan ta de lugnt, läsa lite och sen leka med mina vänner.

Tur att jag har en liten filur som heter André som vet precis hur han ska hantera mig i såna här situationer, känner mig innan & utan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback