Måndag

Ny vecka. Har sett fram emot denna veckan längde. Ska bli så skönt att 1. få komma hem.
2. åka till solen och Marocko på torsdag. Kan nog inte klaga speciellt mycket på den 20 års presenten.
Jag har varit i skolan. Biologi. Muskler & Skelettet har vi lärt oss om idag. Sen slipade jag klart mina 2 glas och lämnade in dem! Så skönt. trodde aldrig jag skulle bli nöjd. Men nu fick jag rätt mått & rätt form så jag lämnade in dem. Så nu ska jag bara lämna in biologin, så kan jag ta semester sen.
Och det gör jag imorgon efter matten, eller efter halva :P
Då ska jag hem o mysa med André. På onsdag ska jag försöka fika med mina vänner, om någon vill.
Sen ska jag klippa mig. Efter det ska jag o mamma kolla på Kvarnen, o blablala.
Sen ja, då åker jag till Marocko. Fy bubblan så skönt.
Sola,bada,leka med kristina, äta glass, äta massor med mat, springa på stranden, bada i poolen.
Ska mysa med mamma & pappa och slappna av.
Yeeej. skönt.
Nu ska jag se om Erle vill skriva biologi innan hon åker hem.
POusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback