Måndag

Jag är glad idag. Det snöar en massa ute. Och adventsstjärnan är tänd. Super mysigt.
Ska ta med snön hem till Värmland på Onsdag. (Jag ska heeem)
Idag så har vi halkat till skolan. Vi ramlade nästan 1000 gånger.
Gjorde lite uppgifter. Fick hjälp av en 3:e klassing. Och sen pratade vi massa strunt också.
Men man måste göra det i pauserna. Vi satt på skolan från halv 10, till halv 2. Ja de var helt okeej.
Sen gick vi hem. Hade snöbollskrig & erle ramlade på rumpan i snön.
Jag köpte en julklapp till mamma. Ja, vill hon inte ha det så kan gärna jag. Ha.
Nu har jag ätit mat. Dricker kaffe & läser notater. Fixar lite med pappas julklapp också.
Den blir aldrig färdig!!! Nej. Ska plugga vidare och sen ska jag på stepp vid 8 ikväll.
Bra dag idag. :)
Jag fick post idag!! Det var nog det roligaste på hela dagen. En Alltommat tidning (jaaaa)
Och ett brev från Morbror Lars! Alla bilder från min 20 års fest. Jätte fina. Tack snälla snälla Lars.


Jag & Erle myste i Pausen.


Erle ramlat...


I ett vinterland...lalalalaaaaa.

Hej & hå, nu ska jag bli den bästa optikern i världen & studera lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback