Lugn i själen

jag är inte längre någon duracell kanin med en miljard tankar i huvudet. Nu är jag lugn. En timmes pump var bra. Men det är inte alls lika roligt utan Moa. Det var våran grej. pusta & stöna i kapp på HK. Jaa, en träningskompis vore nått de. Moa, du vill inte flytta till Kongsberg?

Nu har jag ätit massa små godqa knäckebröd. Ska öppna min lovle lovley bok: Clinical Visual optics alldeles strax o ta någon timmes lugn & harmonisk läsning. Tror de kommer sätta sig bättre om jag läser saaaakta. Får försöka.

Jag saknar min vän Sara Sofia Eriksson idag. Har haft en oerhörd längtan efter henne i flera dagar nu! André kanske borde känna sig hotad. Iallafall så saknar jag min vän, så när jag kommer hem är det minsann hon och jag som ska ha vinkväll. Varken sig hon vill eller ikke! ÅÅÅ jag kom precis på vad jag önskar mig i julklapp. 1 stort paket med La familia inuti med var sin vinflaska. Det vore en julklapp som hette duga det!
Jaja, här sitter jag i min ensamhet o drömmer mig bort.
Är nog dags att öppna min fina fina roliga underbara lilla bok.
Ha en bra kväll & drömm sött.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: sara

åhh gumman saknar dig sååå mkt nu. Jag lovar och svära att de ska vi verkligen göra. Är de ngt jag ska lova så är de en heldag med dig runt jul. Ser fram emot de ngt sjukt. ska berömma dig för ditt slit med läsningen. Du kommer alltid klara dig. <3

2009-11-26 @ 21:11:19
Postat av: Anonym

Söta du:D Vi borde ha ett gemensamt gum! För att träna med dej är bäst!! Ingen här i pluttjessheim är så kul som dej!! Men vi får styra något, jag kan ju gästträna på ditt gym:D Puss

2009-11-26 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback