Lördag

Så, nu ska jag sluta vara tentapsyko.
Igårkväll var nog precis det jag behövde. Inte tänka på
visuell optikk, bara äta mat,prata & skratta så man fick ont i magen.
Nu har jag sovit en hel natt utan att vakna, och vaknade kl 9 pigg!
Så jag har slängt in kläder i tvättmaskinen, ätit frukost.
Nu dricker jag mycket gott kaffe, ska läsa lite & lite senare blir de
julshopping med Erle & Lisbeth. Vi kör nog en repris på igårkväll
ikväll igen. Och jag har nog nästan bestämt mig för att åka hem.
Jag saknar André alldeles alldeles för mycket för att kunna stå ut i 2 veckor till!
Och så saknar jag mamma lite. HIhihi.
nej vi får se, ska kolla upp hur mycke det är på geometrisk optikk.
Sen tar vi det slutgiltiga beslutet till veckan.
Lite bilder kanske:







2 ensamma muffins kvar.....


Nu ska jag ta & läsa lite. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback