HOL

Jag har en sjuk huvudvärk. Tror det beror på att jag suttit i 6 timmar i sträck och skriivit på min lilla dator...Men det känndes faktiskt bra. Nu förstår jag lite mer. Och tur är väl det eftersom jag som sagt pluggat konstant i 6 timmar. Nu ska jag klä på mig visningsbara kläder. (sitter i pyjamasen jag fick av Andrés mormor & moster och myser, men omvärlden vill nog inte se mig i min Rosa Hello Kitty pyjamas),
Ska till Lisbeth och skriva labbrapport såhär på kvällskvisten.
Underbart att gå i skola. Har ont i nacken som tusan, kan vara en orsak till denna hemska huvudvärk.
Men jag är nöjd att jag kommit så långt som jag gjort. Nu är de 3 1/3 kvar av föreläsningsnotaterna.
Sen är de bara att plugga in allt. Och jag har faktiskt 1 ½ vecka på mig.
Ska bli skönt att komma hem till André imrogon och bara mysa massa.
Nu ska jag gå o göra mig till en människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback