Gwaaash

NU mår jag bra. 1 ½ timme instängd i ett rum med massa svettiga karlar är bra för själen (var kanske nån mer kvinna med också för den delen) Körde ett sjukt bra intervall pass. Bra musik. Brydde mig inte om att jag pustade tanten på cykeln framför i nacken. Jag körde på så att säga! Nu har jag stått över diskbänken och väntat på att jorden slutat snurra, mina ben skakar & mina armar lika så. Jag försöker gå och dricka vatten men måste nog vänta lite till innan jag reser mig upp. Passet slutade på 15 minuter sen och jag börjar äntligen andas normalt. Nämnde jag att jag körde hårt?
så, nu mår jag bättre än innan. Visuell optikken kommer lösa sig galant, som det alltid gör. Bara att plugga på helt enkelt. Skam den som ger sig!
Nu ska jag krypa till duschen, kanske sitta och duscha? Eller ligga. Lite vatten över kroppen behöver jag.
Sen ska jag smörja in mig med Biotherm och Charlottas Mega Mega underbara ansiktsprodukter som jag fick i födelsedags present. Sen ska jag öppna min underbara underbara bok och läsa tills jag ska sova.
NU ÄR JAG POSITIV IGEN.




Just nu saknar jag La familia något extremt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback