Gah..

Tiden springer ifrån mig!! Snart är jag 80 år och sitter och stickar kläder till mina barnbarn.
Ledig idag. Upp tidigt och var på skolan halv 9. Erle & jag gjorde 12 Visuell Optikk uppgifter.
Sen gjorde jag mina första glasögon. Slipade glas i maskin och satte in glasen i bågarna. Hihi.
Det var roligt. Sen hämtade jag & Erle min cykel och fixade den. Nu kan jag cykla igen.
(Igår lagade jag min tv!!) Jag är duktig. Kom hem, städade! Luktar gott i lägenheten.
Har ätit massor med mat. Vad vore livet utan mat? Tonfisk risotto. André
tror de kommer växa tonfisk ur mina öron snart.
Nu ska jag plugga tills kl 7. Då ska jag unna min ett spinningpass i 75 min.
SÅ det så! Nu ska böckerna upp o min hjärna lära sig massor med saker.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback