Det går frammåt.

Ja, min pluggning går liiite sakta frammåt. Kan det lite halvbra. Är trött på att plugga.
Men heey, de är snart över. Måste tänka positivt.
Mamma trodde jag hade tröttnat  på Kongsberg. NOnononO. Trivs här.
Men nu är det mycket i Kristins lilla huvud och då kan de låta som jag är negativ o gnäller.
Ja men man får gnälla ibland. Så det så.
Jag har gjort selvstudieoppgave 2. 38 frågor. klarade nästan alla själv, utan att titta i boken.
+ poäng till mig. Gör 1:an nu. Sen ska jag springa lite. Har energi så de sprutar ur öronen snart!
Sen blir de väl plugga lite till innan de blir pepparkaksbakning hos Lisbeth lite senare.
Mysigt. Jag ska bjuda på glögg. Tycker inte värst bra om glögg. Men de är ju advent.
Så vardför inte.
Nej. Ska plugga vidare. Hej o hå. Här ska vi klara eksamen med en klackspark.´

Puss&kram alla vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback