Dagen

Ja, de blev en bättre dag. Så fort jag satte mig på cykeln till skolan blev jag på bättre humör.
Gick bra på föreläsninigen. Hängde med hyfsat iallafall.
Läraren ville också ha helg, han sa fel hela tiden.
Nu dricker jag kaffe (återigen svårta tt bestämma mig för vilken kopp jag skulle välja)
och pluggar lite till.
Har lite beslutsångest om jag ska träna eller icke. Har sjukt ont i mina muskler, och inte någon speciell muskelgrupp utan hela jäkla kroppen. Kände inte så mycke i morse, men den har kommit krypandes.
Så får se om de blir någon träning. Just nu vill inte min kropp.
Min kropp vill åka hem till värmland...Är lite lite hemmasjuk nu.
Funderar på att kanske, kanske åka hem efter tentan nästa vecka! Tusan, jag skulle ju inte.
MÅste ju plugga. Ja, halva jag vill hem. (lite mer än halva kanske) och halva vill stanna kvar.
Ja, behöver inte bestämma idag.
men man pluggar ju lika bra i skogen som här? ha.
Nej. ska läsa lite såhär på fredagseftermiddagen.
Sen blir det mys med flickorna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback