Bloggberoende

När det är tenta så händer 2 saker....
1. Jag bloggar sjuukt mycke, eftersom jag sitter vid datorn och pluggar & blogga är roligare än min bok.
2. Kaffe. Jag vill inte ens tänka hur många liter kaffe det finns i min kropp nu.

Jag har iallafall kört ett grymmt gympass. Hade som sagt massa energi i kroppen som skulle ut.
Nu har jag ätit mat. Mummaaa. Och vad gör jag nu?
Jo, dricker kaffe (SKRÄLL) Och läser i min bok (SKRÄLL)
Ja jag är inte förvånad iallafall.
Men vid 5-6 tiden ska jag gå och baka pepparkakor. De ska bli mysigt.
Förresten har jag en väldigt cool morfar. Han läser min blogg varje dag (mormor också för den delen)
Och nu har han skaffat mejl. Ja, snart har han väl facebook också.
Han är frän min morfar. Så kan han laga nästan allt i hela värlen. Ja, händigare man får man
leta efter.

Nu, ska jag fortsätta läsa.

(han är en riktig gottegris min morfar också!!)

P&K

Ps. Sara eriksson, har du försvunnit från denna jord? Går inte att få tag i människan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback