Beslut.

Nu har jag tagit beslut. Skippar träningen. Jag vet att jag skulle må bra av att svettas en timme och att jag egentligen behöver en paus från boken. Men jag ska hem imorgon, och jag vet att jag inte hinner eller vill sitta med näsan i boken då. Ska försöka se min kära syster & min kära pojkvänn. Eftersom jag och andré knappt hann prata förra helgen. Så därför sitter jag nu med näsan i böckerna och sammanfattar. Ett evighets jobb. Men jag lär mig bättre av mina egna anteckningar. Så det så.
har kommit igenom 1 ½ föreläsning sedan sist....Hoppas något fastnar.
Nu ska jag återgå till myopi och hypermetropi och asigmatism.
Förstår inte varför dom ska ha så konstiga ord på allt.
P´&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback