ÅÅÅåå

Nu mår jag bra. Ett jäkla lyckorus i kroppen efter ett riktigt hårt stepp pass.
Svetten sprutade, pulsen hög som tusan, men jag log genom hela passet för de var så skönt.
Nu har jag tagit en lång dusch, sjungit och rakat benen...
Jag har fått ägg av Erle eftersom hon åkte hem idag. Så nu sitter jag och mummsar på stekt ägg
på nybakat bröd och iskall mjölk. Ja de är då inte fel.
Jag har packat väskan. hmm. Pappa kommer bli så nöjd när han ser min packning till Marocko...
Inte alls lite kläder...Men men.
Så jag är laddad för hemfärd. Ser inte direkt fram emot att släpa på min väska på tågstationen i Oslo.
Men jag får skylla mig själv.
nej nu ska jag sätta mig i sängen & sticka sen sova tidigt.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback