20

Nu är jag 20 år! Har haft en intensiv helg kan man lugnt säga...
I torsdags landade jag från Marocko, hemma i Boda vid 11 tiden.
Fredags; FIXA FIXA FIXA. Sen hade vi födelsedagsmiddag för mig. Mamma,Pappa & André och jag.
Lördag; Jag 20 år. Farmor o farfar på besök. Hämtade Norska vänninor i Arvika. Hem. Göra sig till prinsessa.
Till kvarnen & fixa. Masssor med folk kom. Det var bål dit, bordsplaceringar dit, paket lite här och var.
Men festen blev väldigt lyckad! Alla mina vänner var med. Nästan hela min släkt och alla andra när & kära.
Det var kareoke & klackarna i taket!
Fick massor med fina paket. :) Super nöjd med min 20 års dag.
Det var ett minne som jag kommer ha med mig hela livet!
Idag har vi städat hela kvarnen (som inte var alltför ren) tog några timmar...
Sen var det mat & packa väskan (TACK TACK mormor & morfar, Farmor & farfar) Ni har räddat många tågresor för mig nu.
Iväg till norge. Ja man kan ju inte påstå att det var 3 speciellt pigga flickor som anlände till Kongsberg 20:40.
Det är hårt att vara 20 år...

Nu ska jag ringa till Han-som-gav-mig-en-spa-weekend-och-är-bäst-i-hela-världen-André.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback