20 år och 2 dagar

Var inte kul att gå till skolan imorse. Jag & Lisbeth traskade bort på väldigt halkiga vägar till skolan.
Satte oss i föreläsningsalen...och somnade efter 2 min. Det var första gången jag somnade på en föreläsning!
Så den föreläsningen var inte så givande. Inte den första timmen iallafall.
PÅ grupptimmen skulle vi ta blodtryck. Men de har jag gjort´massor med gånger.
Och varken jag & Lisbeth var på topp så vi gick hem. Jag var på banken o fixade mitt bankkort.
Handlade mat & pratat med André.
Nu ska jag göra fysikläxan. Sen en promenad med Erle så sjuklingen får lite luft.
Sen matte plugg. Ikväll är det stepp! Jag har längtat!
Nu ska jag göra fysik & dricka kaffe ur mina nya fina kaffekoppar! :)
P&K


Måste tacka alla mina gäster för en underbar fest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback