Torsdag

Jajajaaa, min ´planerade sovmorgon blev inte så lång. vaknade halv 9. Fast tvingade mig ligga kvar till halv 10.
Har ätit frukost och lite så nu. Ska börja lägga fram kläder och packa packa packa.
Igår var det en mycket bra dag. Åkte till K-stad var framme halv 11. Mötte Carro, vi shoppade lite.
Helena joinade, även sanna. Jag brände alldeles för mycket pengar. Men det var kul att shoppa igår.
Och dessutom fick jag examenspresent av mamma & pappa i tisdags, fickpengar till greklandet så slipper tänka på det.
Köpte: klänning, linne, tröja, kjol, bh&trosor, smink, örhängen och en t-shirt/klänning.
Och sen åt jag, hannamaria, lisa & sanna middag. Mysigt värre var det. tills dom satte på tv:en med fotboll på.
då fick jag ont i örat.
Sa hej då till mina vänner, hoppas vi ses någongång i framtiden :)
Kan inte riktigt fatta att året är slut, det har varit extremt jobbigt. Så mycket plugg så de går inte att föreställa sig.
Men jag har klarat det, jag är jävligt stolt över mig själv. Så det så! Därför ska jag fira detta med en veckas semester.
Jodå.

nej packa.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Kikki:) Du är sjukt duktig!!! Är stolt över mi lille alkis jag!:) JAg ska banne mej dricka öl med dej..kommer dock inte till Greklandet, men jag tar ledigt den 13:e..då du:D

Puss my darling, sola och ha det precis så bra som du förtjänar:)

2009-05-28 @ 11:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback