Torsdag

Var uppe med tuppen och pluggade, redan kl 7 faktiskt. (tyck att jag är duktig)
Sen iväg till jobbet till halv 11, ja de känndes faktiskt som jag aldrig lämnat de där stället.
Allt var sig likt. Jag var glad, glad glad. Man måste vara glad när man jobbar på café.
Så nu har jag ingen lust att vara trevlig mot folk.
Slutade halv 5. jag hade ONT i mina fötter. Är van att sitta still i en föreläsningssal.
Inte stå upp en hel dag.
kom hem. Träffade mina kusiner en sväng.
Åkte till golfbanan med André x2. Blev lite medtvingad.
Spelade 4 hål. Uscha de räcker.
Hem mat, nu ska jag plugga lite innan jag ska sova.
Börjar jobba kl 8 imorgon, ska laga mat. Massa folk ska komma och äta smörgås från sunne också.
hela 22 pers tror jag det var.
Nej fysik är kul såhär på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback