Soool

Igår så åkte vi som sagt till västkusten. Vi kom hit vid 7 tiden. då vi böörjade fira morfar. Med champagne och jordgubbar. Gottit. Sen skaldjur och vin. Mera gott. Maja och jag gick på kvällspromenad och tittade på nösund by night.
Sen tittade vi på halva sällskapsresan innan vi somnade.
Vaknade kl 8, piggg pigg (det är nått seriöst fel på mig) drog ut och sprang en morgontur. Sen dusch och frukost, nu ser vi färdigt på sällskapsresan. Fruktansvärt bra film.
Sen blir de nog SOOL SOL SOOOL för hela slanten. Och en bra bok på det. Jaaa de är icke fel, jag klagar inte alls.
Sen ska jag nog haka på mikn fader och träna lite golf. Svingen måste dammas av.

Pussokram

Ps. jag har testat glassar:


     Nogger mint får 4 pluppaj
                        


                        magnum får 3 pluppaj,       
               sandwich får 3 pluppaj.




Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: kajsa

mint är ju asäcklig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback