Sol,kaffe,plugg,träning & Gray´s.

Min dag. Jag har varit i skolan. Kemi är bajstråkigt.
Men vi fick kaffe & tårta eftersom Karlstads universitet utsetts till årets studentstad
Gott. Sanna & jag tog en tur på stan istället för att plugga. Mycket bättre.
Köpte linser för 975 kr. AJajajjj mina pengar försvinner.
Maj är ingen rolig månad. Massa utgifter.
Nu har jag städat trapphustet för att vara en god granne.
Nu ska jag koka kaffe och sen plugga lite innan jag ska på träning kl 6.
Kanske drar dit lite tidigare ifall jag får tråkigt.
Fast kan nog inte styrketräna. Fy bubblan vad jag har träningsvärk i min rygg/axlar & armar.
Sen ska nog jag & helena se på Grey´s anatomy. De är fint det.

Nej chipp chipp.



fjällen 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback