Skogen

Nu är jag hemma i skogen. skönt, dom har MASSOR med mat här. Något som man kanske inte kan säga om mitt kylskåp i K-stad. Jag åkte iallafall tåg från K-stad halv 4. De var icke kul alls. Fick vänta på mötande tåg, och andra tåg som var försenade. Var i Arvika kl 5... hämtade min bil och åkte till HK, steppade med mamma. Skojjsigt. Allt var sig likt på HK, en jävla massa folk bara.
Tankade bilen och sen hem och duchade.
Nu har jag ätit äggsmörgås & yoghurt. Gött de. Nu ska jag lägga mig i soffan en stund.
En ganska bra dag.
Helt okej, tyvärr har jag lite för mycket att göra att jag inte hinner med alla/allt jag vill.
Men de brukar fixa sig.

Tjoflöjt.


jag & kusinen martin på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback