Ooho

Jag har lyckorus. Har tränat RPM, inte gjort det på jätte länge. Förstår inte varför jag inte gjort det på så länge men har väl inte haft tid. Iallafall var det otroligt kul. Både igår och idag har jag haft lyckokänslor när jag cyklat från livskraft. kul att träna!
Jag kom på en sak, jag kommer sakna Karlstad. Trivs verkligen här. Tyvärr så har jag inte hunnit njuta riktigt av staden eftersom jag pluggat som en blådåre och sen åkt hem nästan varje helg för att träffa André.
men det är en fin fin stad. Kan tänka mig komma tillbaks hit och spendera några år av mitt liv här.
Men nu ska man ut på nya äventyr. Så det så.
men först ska jag äta kvällsmat. Sen packa lite och sen får vi se om Helena kommer så vi ska se på Grey´s.
Nästa vecka vill jag ha picknick!! Iiiiiiiii


Jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback