Onsdag

Känns som fredag. Har skrivit tenta. kändes bra, tills jag upptäckte att jag gjort ett slarvfel!!! Ååååå där rök 7 poäng.
De värsta är att jag nu kan rabbla upp svaret, jag kan de igentligen men skrev totalfel på tentan. Uschiaa.
Hoppas de går vägen ändå.
Är hemma i skogen, har ätit omelette till lunch och nu packar jag upp alla kläder som jag har haft i K-stad.
Känns som de kommer bli väldigt väldigt trångt i min garderob. Ska möblera om rummet också, så jag får plats med min säng. Så mitt rum kommer i princip bestå utav en säng.
Kanske en löptur. Överskotts energi....
Kanske golf. Överskotts energi.....
Men först. kasta kläder. (insåg just att jag aldrig kommer få plats med allt, så kasta kasta)

Pusss


Jag i en tom lägenhet i höstas. På lördag ska den bli ännu tommare (bra svenska)
Buuuhuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback