Nightinight.

Är på bättre humör. Jag har tränat, konstaterat att sitta still i en vecka är inte bra för mig.
Men Guuuuuud så skönt det var att få svettas o nästan dö av pulsen var så hög.
Jag giller´t.
Har ätit knäckebröd. Det är gott.
Läst igenom alla sidor i kemin. + gjort några uppgifter så nu känns de också hyfsat.
Lite hård plugg imrogon så är vi redo. Längtar tills vi är klara med kemin, för då ska jag o HannaMaria belöna oss med en solning. Nice. Måste börja grunda lite nu innan resan.
Sanna åker i natt och tittar ut alla stränder och resturanger på Zakynthos som jag ska gå på. Schyyst.
Så jag sitter här i min fina lilla lägenhet, spelar hög musik och njuter av min näst sista natt här.
Ja, jag kommer verkligen sakna Karlstad.
Känner mig inte alls redo för Norge, eller stockholm för den delen.
Nej jag vill stanna här. Men måste man så måste man.
Kanske är bra att vidga sina vyer lite mer än till K-stad.

Nej nu ska jag krypa ner i min goa goa säng och sova.


Norge                                                                      eller                                                         Sverige?

Kommentarer
Postat av: sofi

vad har du för planer nu? blir det optiker, eller har du ändrat dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback