Måndag

Igår var en bra dag. Fikade med mormor & morfar på västkusten innan vi begav oss hemmåt mot värmland. jag sov hela vägen och slapp få långtråkigt. I arvika kom André och hämtade mig. ^kte till charlottenberg. Ute och åt, gött de.
Sen badade vi i deras nya ute bubbelkar. I likee. Sen film och mys. innan båda slocknade.
Upp kl 6 imorse, smink och frukost. Tog tåget 10 i 7, sov hela vägen. Till skolan med världens tyngsta väska. Hade fysik föreläsning och fysiklektion. När vi slutade mötte jag mamma på stan (skulle ha tränat, men det är roligare att shoppa) Så de blev en tur, köpte 2 klänningar på MQ. Jag måste sluta köpa klänningar och skor. Har för många.....Fast man kan nog inte få för många vid närmare eftertanke. mamma var med mig och handlade mat, så jag slapp cykla.
Hemma i lägenheten grejade vi lite och kollade på resor, iiiIiiiiii jag vill. Och jag ska, moahahha.
Nu har jag kokat kaffe och ska skriva klart kemihemtentan och plugga fysik. eftersom jag skippade träningen idag så ska jag och helena gymma kl 8 imorgon, spovmorgon är icke fel.

nej nu får jag sätta igång.


jag saknar min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback