Måndag

Upp kl 6. frukost. sova i tåget. mötte alsex vid bussarna. Åkte till universitetet och pluggade fysik.
Nadine, elin, simon & hannamaria kom också.
Pluggade hela dagen lång.
Tröttnade kl 3. tog tåget hem halv 4. pluggade på tåget.
Hemma och handlade blommor med mamma. Sen köpa konfrimationspresent
och sen lite bra ha saker till resan.
Till Hk och RPM. SKÖÖÖÖNT.
rensa hjärnan lite.
nu: hemma mätt i magen och pluggar fysik.
Imorgon kl 2 skriver jag förhoppningsvis min sista tenta.
Klarade kemi tentan också. Ja gud älskar mig nog.

nej fysik.

Sara fyller 20 idag. Grattis gumman. Firas med en bild.


RHODOS - 08

Kommentarer
Postat av: sara

Otroligt vacke bild, den bästa du kunde hitta antar jag :) rhodos, aldrig kommer jag glömma de <3

2009-05-27 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback