Lördag

Vaknade vid 9, åt frukost. Sen var det dags att göra dagens stora äventyr... Göksäter (varuhus som säljer massor med billiga varor, helt enkelt massa skit), Å herrejävlar, har inte folk något annat att göra!! det var sjukligt mycket folk. USch o fy. Ja vi överlevde, men det var knappt. Kom hem och alla blev trötta, fikade och slappade.
Sen masade jag o mamma oss ut på en springtur. Ingen av oss ville egentligen men bara för att vi skulle kunna äta med gott samvete efter så gjorde vi det. Sen åt vi lax och potatis. Gött de.
Maja, lara & sara åkte hem... Jag läste min bok, jag kan inte sluta.
Nu har jag precis ätit glass med hallon. Mmmmm jag skulle bli en nyttig människa. Men jag tycker om mat, glass,kakor osv. Bara för att det är så förbannat gott..


Bilder från helgen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback