Lördag

Idag var det upp kl 7! Får aldrig sova, varit uppe så tidigt varje dag denna veckan. ack ack ack.
frukost och iväg till K-stad. Alla saker skulle ut ur lägenheten, hade visst liiite mer saker än jag trott på mina 30 kvm.
Fyllde hela ELON bilen. Jobbigt var det.
Sen in till stan och blev bjudna på lunch av mamma. Räk/kyckling sallad. MUMMS. rekomenderas på Vero.
Sen letade vi kostym åt herr lilloe-larsen.
O hej o hå så stilig han blev. Både kostym, skjorta och slips fick vi med oss.
Pappa shoppade också kostym o lite dyligt för några 100 lappar.
Jag & mamma däremot, vi köpte absolut inget alls.
Påvägen hem så somnade vi....tlötta.
André åkte till golfbanan, jag pluggade.
Sen följde jag med mamma och sprang, hoho sprang fort fort så mamma nästan inte hängde med.
Nu ska jag iväg & äta tacos med mina kära vänner.
Imorgon ska jag jobba och sen plugg plugg plugg.

Välkommen hem till Boda igen Kristin Richardson. Bugar & bockar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback