Kiwi.

Jag fick spel förrut, orkade inte sitta still. Var tvungen att åka och träna. Sprang intervaller, svetten sprutade och jag flåsade som en jagad kanin. (vet inte om dom flåsar) Men det var skönt, och tiden sprang iväg. Styrketränade lite efteråt o hem och en dusch. Nu äter jag kiwi och dricker kaffe och läser om analysmetoder.
Och det är ungefär vad den här kvällen kommer att erbjuda skulle jag tro.
Imorgon är det tenta. Jag är sugen på öl.
Kanske skulle masa sig ut på lördag. Faaast har ju tenta på tisdag.
Jaa som vanligt drabbas jag av beslutsångest.

Nej plugg.
Och om man har tråkigt, som jag har just nu
så kan man gå in och testa sina frukostvanor
på www.wasabröd.se
JÄtte kul, har gjort det 3 gånger nu. allt är roligare än att plugga..


Pyss

Kommentarer
Postat av: sofi

aha, har du sökt i både stockholm och norge då eller? för det var nu till hösten du skulle börja va? jadu, jag har sökt europaprogrammet/statsvetenskap nere i göteborg. har ju alltid drömt om att flytta dit, men nu börjar jag bli osäker igen. eller ja, jag vet ju att jag vill flytta dit.. men jag vet inte om jag vill flytta dit nu eller vänta. svåra saker det här :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback