Kemi=bajs

( jag är mogen)

Jag har smitit från en kemi föreläsning. Busigt. Men ville hem och plugga själv istället för att fröken ska babbla.
Har packat ihop alla kläder i väskor. Dom ska hem till boda.
Slängt ner massa saker från badrummet som jag inte behöver här.
Jag ska bara bo här idag och imorgon. Sen är det liksom slut på min vistelse i Karlstad.
Sorligt men sant.
Dricker kaffe och läser ur kemi boken högt för mig själv.
Hoppas att de går in något för jag får inte missa den här tentan, eftersom omtentan är när jag är i greklandet.
men de ska jag väl klara. Har jag klarat alla andra borde lite kemisk analys inte vara något problem.
Jag hade så mycket i huvudet förrut idag att jag var tvugen att skriva en lista.
Nu känns det bättre.
Ska svida om och sen ta bilen (det är kallt och regnigt ute, vill ej cykla) till mitt antagligen sista pass på livskraft.
Nu blir de hem och träna på HK igen. Inte fel de heller.
Ikväll blir de nog pluggggggggg. Guuuuuud va roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback