ioas

Jag sitter och ser på Grey´s och äter: popcorn & chips. Dricker: kaffe och vin. Bra kombination.
ska nog gå och sova. Ska upp tidigt och plugga eftersom jag ska jobba på dagen.
Ja min deciplin är de ju inge fel på. Eller det är en god tanke iallafall.
Det märks om jag kommer upp ur sängen. Tss.
Men tanken som räknas.
Efter Gray´s ska jag lägga mig i sängen och se på One tree hill. Jaaa usch vad nördig jag är.
Men de är så bra.

Jag saknar solbergas korridorer. den gula fula skolan. Ja jag saknar den faktiskt.


speciellt i så här studentider....



Kommentarer
Postat av: sofi

det där saknar jag med :/ kommer kännas konstigt & fel på studenten i år, det ska ju vara vi.

Postat av: Moa

Saaaknar!

2009-05-21 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback