Gran

Jag vill aldrig mera se en gran. Typiskt att man bor i skogen. Jag har planterat jätte jätte många granar åt pappa.
Jag har träningsvärk i magen/ryggen/benen och är allmänt sliten. Men har man lovat så har man.
Nu ska jag göra mig redo för Fredriks 20 års kalas. Sen fort hem och träffa elin, lottie & Sara.
Jaaa jag ska inte klaga. jag har faktiskt fått med alla jag ska träffa den här helgen. Trotts att jag från början
hade fullpackat schema i kalendern. Men jag har fått min planeringsförmåga av min mor.
Så nu hinner jag med mina vänner, har planterat skog åt pappa, träffat andré, klippt mig, gått på stan, träffa kusiner /släkt & jag hinner plugga lite.

Jaaa de trodde jag aaaldrig skulle gå.
Nu ska jag göra mig ordning för 20 års kalas & läsa kemi. Jovars.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback