Gillar:

idag gillar jag:
1. att jag har köpt två nya superduper fina klänningar.
2. att mamma betalade en.
3. att jag har nyrakade ben, ny peelat ansikte och ny borstade tänder.
4. att jag är klar med kemi tentan, vet dock inte vad jag svarat på.
5. att det har varit sol ute idag.
6. att jag snart är klar med skolan
7. att jag är kär.
8. att jag ska träna med helena imorgon.
9. att jag ska förhoppningsvis och med all största sannolikhet åka utomlands snart.
10. att jag ska krypa ner i min mjuka, sköna säng och sova nu.

Jag är glad.


jag tog en bild, bara sådär. kanske inte världens mest lyckade kort. Meeen moa ser konstig ut och jag lite bister.
Jaaaa man kan ju inte vara så jäkla lyckad jämt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du aka da?? till varmen?? =)

2009-05-07 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback