Fredag.

Ja då var det snart slut på dagen. Den har gett mycket mycket sol. Maja är rödlätt över hela kroppen. Jag har bara fräknar. Blev inte alls så brun, men jag har inget neger pigment.
Pappa & jag slog lite på golfbanan. Han vill ha med mig o spela 18 hål, men det kunde han inte lura mig. Jag måste nog öva lite mer innan jag beger mig ut på riktiga golfbanan.
Mamma & jag har sprungit en tur. (tro mig man behöver springa minst 2 ggr/dag här, MASSOR med mat, kakor osv.) min mage har säkert växt med 7 cm runt om. Helt övertygad.
Nu ser jag och maja på humorgalan, inte för att de har speciellt bra humor, men man blir berörd av alla stackars barn ute i vida världen. Och här sitter jag, på nösund, och klagar över att jag fått för god mat och ätit för mycket & solat men är blek ändå. jaaa jag ska minsann sluta klaga!!

Nu ska jag visa morfar flygfoton eller nått på datorn.....

Pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback