Fredag - jobb

Ska snart åka iväg till jobbet. Börjar lite tidigare så jag hinner med allt. eftersom jag ska vara i köket idag så är det endel att pyssla med. Sen får vi se om de blir golf eller till charlottenberg.
Mycket att stå i nu.
Vill veta om jag klarat min fysik tenta också. Vore skönt att slappna av.
Måste titta till min packning lite mer också, har en känsla av att jag kommer få packa åt André också
eftersom han inte har börjat än. Och det är konfrimation hela dagen på lördag.
Killar och planering går på något sätt inte ihop.
Men nu ska jag och mitt välplanerade liv åka till jobbet och göra räksmörgåsar, skära sallad, koka kaffe, torka bord & diska.
Jooo jag giller´t. Pengar pengar.

Pusss


Snart ett år sedan, o jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback