Ellen Britta Kristin.

Idag är det fredag. Jag skulle ha sätt plantor men dom har inte kommit än. Så jag dricker kaffe och ska plugga, går väl sådär. Men Kemi är tråkigt. Ska nog sätta på One tree hill istället. Lite roligare.
Sen ska jag åka in till Arvika, ta en tur på stan med Sara. Sen klippa & färga mitt hår. Det ser jag ifram emot.
Imorgon ska jag traska runt i skogen och vara pappas slav och sätta massor massor med små träd i marken.
Får tänka att det är mina pengar jag planterar (eller de kommer ju bli de i framtiden, moahhahahaa)
Sen på söndag ska jag på 20 års kalas hos Fredrik. Sen blir de mys med elin, Lottie (iiIiiiiiii) & Sara.
Like likee.

Nej nu ska jag faktiskt läsa om analytisk kemi. Och försöka tycka det är intressant.

Pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback