ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

jag var extremt arg förrut. Jag började packa ihop lite saker i lägengheten, eftersom jag inte är ledig speciellt mycket i maj så tänkte jag packa ner de som jag inte behöver. Massa glas osv. Så jag proppade en låda full med kaffemuggar, höganäs skålar och itala glas. Så jag skulle bära in det i min garderob och poff...botten gick och allt föll i golvet. 3 höganäs skålar, mina 2 finaste kaffemuggar, och några andra skålar...Men jag tog cykeln i ösregn (det slutade som tur var precis när jag börjat cykla) Jag tränade bort all min ilska och nu är jag glad och nöjd. Har ätit kvällsmat, müsli och yoghurt & kokt ägg. Gottie.
Nu ligger jag i sängen, orkar inte plugga. de är tråkigt. Ser på Ugly Betty och ska snart sova tror jag. Lite trött..



Åååååh Kärlek. Elin & Oscar + Lottie på ett litet hörn.  PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback