Torsdag

Den här veckan bara springer iväg. Igår hade jag en helvetesdag i skolan, kemiföreläsning 08:30-12:00, lunch en timme. sen matte 13:00-15:00, sen kemi lektion 15:00-16:30. Happy happy. Tog tåget till arvika, till sara och pudrade nästan en sväng. Lottie kom, iiiiIiii Jag har saknat henne extremt mycket. Sen mötte vi elin & micka utanför the roof. Åt mat, mycket god hamburgare och en öl på de. satt och tjöta på som vanligt, kändes som de va de naturligaste i världen att vi 5 var tillsamans igen efter så många månader. Det är vänskap de. Sen kollade vi på mickas resebilder från sin lilla tripp och pratade minnen. hehe. Jag tog tåget till charlottenberg 23:11, för att vara exakt. Då slapp mamma köra mig till arvika kvart i 7 på morgonen. Och jag fick sova 15 minuter längre. Så imorse satte jag mig på tåget påväg till K-stad. Sov som en stock hela vägen. Hade fysik föreläsning och sen fysik lektion. Går iallafall sakta men säkert framåt.
Nu har jag damsugit och duschat. ska åka och hämta ronia. Har försökt fått tag i moa hela dagen men människan har försvunnit från denna planet. Sen blir de skvaller med ronia och sexpatry hos carro. Beslutat mig om att inte gå ut,. Har matte föreläsning imorgon så de känns som man får gå på den. Vill verkligen klara den tentan!

Det är vänskap det!


Nej, ska gå och starta bilen. Tsss. Pusss


Kommentarer
Postat av: Hon som glömt mobben i Norge!

Jagär inte försvunnen..:p..Bara utan mobil!! Glömt den i Norge.!

MAmma tvingade mej att vara hemma,dumt men sant,och jag som ärmyndig och vuxen lyssnade tydligen..för hemma är ja!



Men jag hör av mej, för nästa vecka vore kul att ses!? Fika med dej o carro,saknar er jätte mkt!!

2009-03-12 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback