Torsdag

Dagen innan tentan, är noll motiverad till att plugga. Orkar inte. Vill inte. Är trött på den blåa kemiboken. Är fruktansvärt trött på redox formler och substansmängder. Ph och pOH, jämnviktslägen och allt vad det nu är jag ska kunna.
Men ska bli skönt när den är över. Jobbig dag i skolan, fysik föreläsning till 12, egentligen matte lektion men hoppade den och pluggade kemi, sen fysik lektion. Helt slut i både kropp och knopp. Sanna och jag slängde in handduken kl 4. åkte hem, åt mammas laxlassagne och kokade kaffe, städade lägenheten så nu har jag reducerat dammråttorna lite.
Nu sitter jag här med min blå kemi bok och ska ta ett sista ryck!! Håll tummarna för mig imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback