tisdag

en bra dag idag.. Gick och la mig tidigt igår pga ögonmigrän, somnade som en stock efter telefonstund med andré.
Sov oavbrutet till kl 7 imorse, iväg till skolan och fysik. Orkade hålla koncentrationen uppe hela tiden. fick slluta 11, så pluggade matte innan lunch. Åt mammas goda laxlasagne. MMmmm mycket mycket gott.
Sen matte lektion, börjar lossna nu. Klarar iallafall de lätta uppgifterna.
Nu är jag hemma, har skottat parkeringen, vill inte att min bil ska stå på gatan längre. hehe.
Nu ska jag dricka kaffe och pluggaaa!

Pyusssssssssss
Ps. jag såg på 1:an precis, där gick filmen som jag, elin, lottie, sara & micka kollade på i fjällen då de va snöstorm och vi hade inget att göra, så vi såg på svartvit film! hahahaha å jag skratta när jag såg den. Minnen minnen. Saknar la familia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback