tisdag.

sitter och bäljer i mig kaffe och pluggar lite allt möjligt. Har lite lätt panik eftersom tentorna närmar sig. Ska bli otroligt skönt när de är avklarade.
Igår kom andré hit, & carro en stund också. Kul o se människan. Vi åt sockerkaka och drack kaffe/té. Sen tog carro en promenix hem till sig. André och jag pluggade. De gick inte alls min väg igår så jag blev irriterad. Så vi gick ut och gick istället. Skönt o få göra nått annat. Sen blev de nanna kudden.
Körde han till tåget imorse, sen va de dags att bege sig till skolan, hade fysik föreläsning. slutade halv 12. Jag drog och tränade. sprang en timme på löpbandet,. skönt. Hem och åt sallad, förresten är sallad lite underskattat. Mycket gott gott.
Och nu sitter jag och pluggar. ska sitta här till kl 7 då jag ska iväg och bugga. hoppas de går bättre än förra gången. hahaha. längtar tills imorgon. då ska jag träffa la familia igen. Loooovley! Saknar dom enormt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback