SÖöööndag

Nu är jag hemma i K-stad. Har lagat matlåda, gissa vad? Joooo lax-sallad.. Jovars fantasin flödar. Men jag gjorde en nyhet, la till lite bönor. Spännande. Nu sitter jag och tittar på beck. De är liksom söndag.
Synd att inte andré är här och myser med mig. Då hade det blivit en pööörfekt söndag. Minuset är att det snöar. Jag vill inte ha mer snö, vill inte vill inte vill inte.
Sitter och försöker få lite info om hur de är att plugga i norge. Man vill ju vara förberedd eftersom de troligtsvis är där jag kommer hamna. Fast de vet man ju aldrig.
Uschaa, jag kommer få mardrömmar nu, jag vet inte vad det är med mig, snart 20 år och lite lätt mörkrädd och blir alltid uppjagad efter filmer typ som beck. Jaaaaaa jag är töntig. Tsss.
Min chef ringde, har försökt fått tag i han ett tag. Så iallafall så frågade han mig om jag ville jobba, hör och häpna här ska man ev. jobba sig upp. Kanske ska jobba på Linneväveriet. Jovars min karriär går frammåt. Oojojojojj.
Lite bättre arbetstider, och förhoppningsvis bättre betalt. Fast jag trivs ju bra på kvarnen, och jag vill vara ledig ganska mycket i sommar, eller inte jobba som en idiot, skulle vara trevligt att få se solen någon gång.

Nej, nu ska jag fokusera på beck. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback