Söndag.

Varför går helgen så förbannat fort hela tiden? måndag till fredag.... går hur långsamt som hellst. medans fredag - söndag vara svischar förbi. Men helgen har varit mycket mycket bra.
I fredags åkte jag till challa, andré x 2 tränade. jag hade lovat att inte störa medans de lyfte skrot så jag sprang på löpbandet. i 1 timme och en kvart sprang jag på de där förbannade löpbandet. men jag sa inte ett knyst till grabbsen, jag höll mig undan minsann. Som tur var hade jag mycket energi och tyckte det var riktigt kul o springa så de gjorde inte så mycke att de tränade så länge. Sen åt vi mat, sen film och godis skräl!!!
Igår var det lördag, sova länge, äta frukost länge. Sen tränade vi en sväng. Solade sn sväng. Drack kaffe och åt semla (blä, tycker fortfarande inte om det) pluggade lite gjorde jag också, handlade mat med andrés fader. Köpte en ENORM godispåse (igen) Åt tacos och låg i soffan och såg på flexnäs. hahahaa.

Idag är det söndag och jag har anlänt till skogen. Har kollat mitt schema och insett att jag slutar skolan sista veckan i maj. OOOh Ja. Nu ska jag säga upp lägenheten osv. Jajjajaaaa. Ska bara klara alla tentor först!! sen ska jag sluta på karlstads universitet och bege mig ut på nya äventyr. tssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback