Söndag

Helgen är över. Svichat förbi som vanligt. I torsdags: Mamma & jag shoppade loss. Massa massa pengar spenderades men behövde lite nytt vårfräscht.
Fredag: Upp och lämnade blod på morgonen. Blev lite lätt yr. Åkte till biblioteket och pluggade i hela 20 min innan sara kom. Ja blev iallafall lite gjort. Sara och jag fikade och tjötade som vanligt. Massa prat och massa kaffe. de tycker jag om. vi tog en tur på stan också. Men jag hade ju glömt min plånbok, så sara bjöd ju mig på fika snäll som hon är så jag shoppade inget på stan. Sen hämtade jag upp min kära boytoy. Haha. åkte hem och jag bakade muffins. Yeej. Jag tycker om att baaaka. Jajjje. En prommenix ute på halkiga vägen. jag stöp 2 gånger. Fick ont i rumpan. ajjajj. Kvällen avslutades med middag och godis.
Lördag: vaknade 10, upp och åt massa frukost. kl 12 åkte jag o A in till stan jag cyklade spinn of hope, till barncancerfonden. Ganska tråkigt pass men. Sen Åkte jag & A vidare till charlottenberg.
Söndag: André fyller år. Lill-pöjken blir lika stor som mig. Han fick paket och vi åt mat med familjen lilloe-larsen + mormor. Dagen sprang förbi! Koom inte iväg hemmåt förräns kl 20 över 7.
Men nu är jag hemma och ska ha myskväll med min mor o far.


Ska åka med pappa till K-stad imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback