Söndag

Jag tror jag är sjuk. Idag sov jag till halv 12. Alltså så sov jag oavrutet i 11 timmar. Vad händer...
jag och andré masade oss upp och åt frukost. Pluggade matte, och sen vipps var klockan 4 och jag skulle ta tåget till K-stad igen. Kom hit vid 5, missade precis min buss så jag gick hem. Ringde och tjöta med micka en sväng, lite svårta tt prata när man gick i  fullt tempo med en stor väska på ryggen. Flåsade mest kändes det som. men lite vettigt fick jag ur mig. Koom hem och iväg och handlade mat, var vrålhungrig eftersom jag bara ätit frukost så jag lagade mat. Gottgott.
Sen pluggade jag fysik en stund. Nu har jag precis sett på nya avsnittet av one tree hill, gråt konstant i 41 minuter. Ojojojj. De är en bra serie. Nu ligger jag i sängen och har tänt ljus och ser på film. Ska sova nu snart.
Imorgon har vi skola från halv 9 till halv 5. Får se om jag går på sista lektionen, har ju tenta på onsdag o inte pluggat speciellt mycket. AAah får se på de.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback