Söndag

Ja ännu en helg är förbi. Tillbringat den i Borlänge hos systeryster, inte alls fel. Har inte sett människan sen nyår så de var på tiden. Mamma, pappa & kajsa är nu på skidtävling. jag är hemma och pluggar. eftersom jag inte gjort speciellt mycket under helgen  så får jag passa på. har en HELVETES vecka i skolan den här veckan. en föreläsning + en lektion varje dag! Not så kul,. Men händer mycket annat också.
Måndag: Skola, ev kommer andré. Eller så ska jag träna nya stepp programet så vilket som kommer den dagen bli bra.
Tisdag: skola. Träna och bugga, får hoppas de går bättre än förra gången.
Onsdag: skola, sen hem till arvika och träff med la familia (om nu lottie kan, hoppas hoppas)
Torsdag: skola, sen träna och sexparty hos carro med massa vänner.
Fredag: skola till kl 12, sen hem antar jag. Och en plugg plugg helg. Tentorna är på G.

nej ska duscha, luktar som en gammal tant och har enormt fett hår. URKK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback