Sängdags

Jag tror min bloggtorka är över. Har blivit kul att blogga igen. Jag åt upp mitt godis och drack alldeles för mycket kaffe, helena ringde och jag hon o sanna åkte och pluggade hos Heläääna. Lättare när man är fler. Börjar lossna nu, eller har lärt mig alla uppgifer så de är ingen idé att göra dom för jag har lärt mig utantill hur man gör. Men kan ju hoppas hon tar några frågor ur boken, Ligger i sängen och ser på HGreys anatomy. Gråter en skvätt då och då.
Imorgon är de sista dagen innan tentan och jag går i skola från 08:30-16;30. Inte okej. Men får väl plugga hela kvällen och sen be till gud att de går vägen. Orkar inte med omtentor, har iof klarat alla tentor hittils men de börjar ju bli lite klurigare nu.
Ska bli skönt när de är fredag eftermiddag och jag befinner mig i charlottenberg. Men då är de bara att byta böcker och börja plugga på fysiken ist. Jajjajaaa, en dag i taget.

God natt mina vänner, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sov gott vännen:) Du är superduktig, och snart är det sommar:)

2009-03-18 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback